Verzending en levering

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je ...
Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Soms gebeurt het helaas dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Je kunt dan contact opnemen...
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertermijn is afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode. We bieden de volgende verzendmethoden...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per land. Voor Nederland zijn de verzendkosten:
- afleveren bij pickup...
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We laten onze bestellingen door DHL bezorgen. Je hebt de keuze uit verschillende afleveropties. Als...
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je...
Waar is het contactformulier?
Het contactformulier vind je hier.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?
Als je niet thuis bent dan doet de bezorger een briefje in de bus. Daarop staat wat er met je pakketje...
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker kan dat! Nadat je hebt betaald, ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als je een account...
Ik heb niet mijn (volledige) bestelling ontvangen. Wat nu?
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even...
Pagina
Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.