Verzending en levering

Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Soms gebeurt het helaas dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Je kunt dan contact opnemen...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per land. Voor Nederland zijn de verzendkosten:
- afleveren bij pickup...
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker kan dat! Nadat je hebt betaald, ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als je een account...
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We laten onze bestellingen door DHL bezorgen. Je hebt de keuze uit verschillende afleveropties. Als...
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertermijn is afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode. We bieden de volgende verzendmethoden...
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je...
Waar is het contactformulier?
Het contactformulier vind je hier.
Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?
Helaas kan dat niet. We bezorgen alleen in Nederland en België.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet tijdig afhaal bij het pick-up point?
Als je je bestelling niet tijdig afhaalt bij het pick-up point dan wordt deze naar ons teruggestuurd...
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je ...
Pagina
Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.